טיפול טבעי נגד אלרגיה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אלרגיה היא הפעלה תגובת נגד טבעית של מערכת החיסון, בעת שנכנס לגוף גורם שאינו בהכרח מסכן אותו. אלרגיה לרוב מתחילה בשנותיו הראשונות של האדם, אך עלולה להתפתח עם השנים. היא עשויה לשנות את רמות התגובה החיסונית שהיא גוררת, שוב ושוב.

אלרגיה הינה שארית לתגובה חיסונית טבעית חיובית של הגוף כשנכנס גורם זר או מזהם כלשהו, חי או דומם, ועל הגוף להלחם בו. מערכת החיסון מזעיקה את כל חייליה, לימפוציטים ותאי דם לבנים למיניהם, ומחסלת את הגורמים הזרים. היא מותירה סימני דלקת, חום גבוה, או מיני הפרשות התורמות להוצאת הגורמים הזרים מהגוף.

השפעת האלרגיה על הגוף

במצב של אלרגיה הגוף טועה, מסיבה מסוימת, באבחנה של הגורם הזר, והוא מפעיל את מערכת החיסון כנגד גורמים שאינם מזיקים, כמו סוגי מזונות, תרופות שונות או חומרים טבעיים כאבק, רוח ועוד.

מצב זה מביא לאותם דרכי פעולה שמתחוללות בעת פלישת גוף זר לגוף. ההבדל בין שתי התגובות הוא שאין למעשה צורך בתגובה חיסונית זו בעת כניסה של מזונות שונים או שאר חומרים שאינם בהכרח מזיקים.

בשל ה"טעות" והתגובה האימונולוגית, הגוף לעיתים יוצא מכלל שליטה. ברגע שכזה מתפתחות תופעות אלרגיות ידועות, המכונות תסמינים, כגון פריחה, גרד, עיטוש, קשיי נשימה (כמו אסטמה), בעיות עיכול, חום גבוה, דלקות ועוד.

דרכים טבעיות לטיפול באלרגיה

טיפולים טבעיים באלרגיה ישנם בשפע, ואף ניתן למצוא טיפולים שעולים בהצלחתם על התמיכה של מערכת הבריאות הרגילה באלרגיות. הרפואה המערבית מציעה סטרואידים לטיפול בתסמינים, כיוון שאין בידה לתת מענה לטיפול וריפוי האלרגיות עצמן. טיפולים טבעיים באלרגיות עשויים לתת מרפא ולהביא להחלמה מלאה מאלרגיות.

טיפול אייפק

זהו טיפול שהינו תוצר פיתוח של מספר שיטות שונות, הניזונות מקינסיולוגיה. השיטה, המשלבת גוף בנפש, מביאה לשיפור ניכר באיכות חייהם של המטופלים, ולעיתים אף מביאה להחלמה מלאה מהאלרגיות.

נטורופתיה

נטורופתיה הינה סל כלים גדול, שביכולתו לתת מענה לאלרגיות באמצעות דרכים כגון:

  • שלילת מזונות אלרגניים ומציאת תפריט מותאם אישית לכל אדם.
  • צמחי מרפא, המשקמים את מערכת החיסון ומיטיבים עם התסמינים האלרגיים עד לכדי שיפור משמעותי.
  • פרחי באך, העשויים לשחרר את הטראומה שמסתתרת מאחורי האלרגיה.
  • רפלקסולוגיה, שיטת מגע העשויה לעזור רבות בשיקום מערכת החיסון ואיבריה, בחיזוק אנרגטי והעלאת רמת החיים על אף תסמיני האלרגיות.

רפואה סינית

רפואה סינית היא גישה המכילה שיטות רבות ומגוונות שיכולות להיטיב עם אלרגיה:

  • צמחי מרפא להקלה על התסמינים ושיקום מערכת החיסון.
  • דיקור עם מחטים סיניות כדי לאזן ולרפא את מערכת החיסון ואת הגוף כולו.
  • טווינא – שיטת מגע פיזיותרפית המחזקת את הגוף ואת מעברי האנרגיה שבו, ומעלה את איכות החיים.

כעת, נשאר רק לבחור את הדרך המתאימה לכם ביותר מתוך טיפולי הרפואה המשלימה. הקלה על תסמיני אלרגיה יכולה להתבצע באופן שונה מאדם לאדם, אך חשוב לבחון כל דרך על מנת להקל על חיי האדם הלוקה באלרגיות. באתר ניתן למצוא מידע נוסף אודות חיים לצד אלרגיה חמורה, ועצות מועילות לסובלים מאלרגיות.

ראו גם:

טיפול טבעי ביתר או תת פעילות בבולטת התריס

טיפול בעזרת נטורופתיה עוזר לסובלים מאיידס

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן