קנביס רפואי לטיפול במחלות אוטואימוניות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מחלות אוטואימוניות פוגעות במערכת החיסונית של הגוף. מערכת החיסון בגופו של אדם בריא מגנה מפני "פולשים" מחוץ לגוף כגון וירוסים, חיידקים, זיהומים וטפילים. בנוסף לכך, מערכת החיסון מגנה על הגוף גם מפני "פולשים" מבפנים, כגון גידולי סרטן ממאירים, אשר עלולים להתפתח ללא כל הפרעה במידה והמערכת החיסונית אינה מסוגלת להגן על הגוף מפניהם.

המחלות האוטואימוניות כולן נגרמות עקב הפרעות בוויסות הפנימי בגוף של מנגנוני ההגנה במערכת החיסון. תחת קבוצת המחלות האוטואימוניות נמנות כ-80 מחלות שונות, הכוללות בין היתר טרשת נפוצה, דלקת מפרקים שגרונית, אנמיה ממארת, לופוס (זאבת), מחלת קרוהן (הפוגעת במערכת העיכול), דלקות בלב, בריאות ובכלי הדם, מחלות אלרגיה שונות, דלקת עור אטופית, ועוד מחלות רבות אחרות.

מריחואנה רפואית ותכונותיה

מריחואנה רפואית, או בשמה הנוסף- קנאביס רפואי, משמשת בעידן של היום לצורכי הקלה על תסמיני מחלות רבות, כאשר ביניהן כלולות מחלות אוטואימוניות. המריחואנה הרפואית ידועה כמרגיעה, עוזרת לשיכוך כאבים, נוגדת דלקות, בחילות והקאות, משפרת מצבי דיכאון, ומעודדת תיאבון.

החל משנת 2008, הולכים ומתרבים מספר החולים אשר משתמשים במריחואנה הרפואית כאמצעי טיפול במחלותיהם (תחת אישור ופיקוח רפואי, כמובן). בעולם הרפואה כיום מקבלים את סגולותיה של המריחואנה בהבנה גדולה יותר מאשר קיבלו אותן בעבר.

הטיפול המסורתי במחלות אוטואימוניות

למרבה הצער, נכון לתקופה של ימינו, אין כל טיפול שמרפא לחלוטין את המחלות הכלולות בקבוצת המחלות האוטואימוניות. החולים במחלות אלו סובלים לעתים מהחמרה של התסמינים בתקופות מסוימות, ואילו בתקופות אחרות ישנן הפוגות זמניות. ישנן מחלות אוטואימוניות אשר מופיעות תחילה בצורה מוחלשת, אך במשך הזמן הן מחמירות בצורה הדרגתית, תוך התמדה.

הטיפול במחלות אוטואימוניות מותאם לכל אדם חולה באופן אישי, ולכל מחלה בנפרד, כאשר המטרות העיקריות בכל הטיפולים הן להקל על התסמינים אשר מופיעים. היעד הוא להקטין עד כמה שניתן את הפגיעה ברקמות ובאיברים שונים בגוף, וכמובן גם לדאוג לשמירה על תפקודם של האיברים.

במרבית מן המחלות האוטואימוניות נוטים לטפל בסטרואידים, בתרופות נוגדות דלקתיות, בתרופות אשר מדכאות את המערכת החיסונית בגוף, ובטיפולים מורכבים יותר, כמו ניקוז דם, עירוי נוגדנים מאנשים אחרים וכדומה. טיפולי רפואה משלימה מציעים הקלה מסוימת וכוללים מגוון של טיפולים, כגון דיקור סיני, נטורופתיה ועוד.

טיפול במריחואנה רפואית במחלות אוטואימוניות

הטיפול במריחואנה רפואית עשוי לגרום להיפוכן של המחלות האוטואימוניות או אפילו להביא לידי כך שהמחלות תיעצרנה. באמצעות השימוש במריחואנה רפואית החולים יכולים להשיב אליהם את איכות חייהם שהכירו בטרם חלו, עד כמה שניתן.

מרביתם של חולים במחלות אוטואימוניות חשים כל הזמן בכאבים עזים, וכמעט שלא מסוגלים לתפקד. השימוש במריחואנה הרפואית מקל על הכאבים ועל הסימפטומים האחרים המלווים למחלות, ויכולה אף להוות תחליף לתרופות השגרתיות. המריחואנה הרפואית עשויה לשפר את יכולתם של החולים להתמודד עם המחלה ולתפקד ביומיום, מה שלא התאפשר להם כאשר טופלו בתרופות המסורתיות, אשר מקובלות בעולם הרפואה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן