אימונולוגיה

נטורפתיה עוזרת לחולי איידס

בעשור האחרון נעשה צעד משמעותי ביכולתה של הרפואה המשלימה לעזור לחולי האיידס. מהי נתורפתיה וכיצד היא מסייעת לסובלים ממחלת האיידס? כל אלו במאמר שלפניכם

נטורפתיה מהי

 נטורופתיה משתייכת לקבוצות טיפול הרפואה המשלימה. שיטת טיפול אלטרנטיבית זו מאמינה בכוחותיו של הגוף לרפא את עצמו באמצעות שמירה על אורח חיים בריא ועל ידי איזון בין הגוף לנפש.

הנטורפתיה הינה גישה הוליסטית המשלבת בין מדע מודרני לבין הרפואה הטבעית ומכאן מקור שמה- Nature.

נטורופטיים מאמינים כי תפקידם לסייע לגוף לרפא את עצמו, לעזור לאדם להגיע לאורח חיים בריא על ידי תזונה נכונה, פעילות גופנית, ויטמינים ומינראלים חיוניים, צמחים ושמנים אתרים, עיסוי, טכניקות מגע ועוד.

עקרונות שיטת הטיפול הנטורופתי

טיפול בעזרת נטורפתיה עוזר לסובלים מאיידס

הרפואה הקונבנציונאלית התקדמה רבות ביכולת להאריך את תוחלת חייהם של חולי ונשאי נגיף האיידס. למרות זאת, מחלת האיידס משמעותה כשל במערכת החיסונית ולכן קיימת בקרב אנשים אלו סכנה גבוהה יותר לחלות במחלות שונות.

הקפדה על אורח חיים בריא על פי השיטה הנטורופטית יכולה לסייע לשמור על יכולה לסייע לשמור על המערכת החיסונית הטבעית של הגוף ולמנוע סיבוכים של המחלה. להלן מספר חוקים עליהם יש לשמור למען חיים בריאים יותר:

מערכת העיכול

בריאותו הנפשית והפיזית של האדם מושפעת ממה שהוא אוכל. תפריט מזון נכון בונה את הגוף, מחזק אותו ומסייע למערכת החיסונית. תפריט התזונה צריך להיות מורכב משומנים חיוניים, פחמימות מורכבות וממעט חלבונים טובים:

ראו גם:

התמודדות עם מחלות אוטואימוניות

Exit mobile version